Pink Double Sketch Heart

❀ Story Mory Of Aina ❀
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Dear Dato A.K
Tuesday, 28 May 2013 . 0 word(s) .

Haii peeps.. welcome to my blog..wikywiky..
eh korang jangan salah anggap pula..dekat tajuk tu memang ada tulis dato..
tapi itu gelaran yang saya bagi dekat dia..
bukannya dato yg popular,jutawan dan apa2 sahaja..


Dear Dato A.K
kenapa awak curi hati saya..
awak tahu tak saya dah jatuh hati dekat awak ni..
walaupun kita tak seberapa kenal, tapi saya rasa selesa dengan awak..
cara awak bercakap..aduhh..lemah longlaiii saya dibuatnya..
Nak tahu sejak bila saya jatuh hati dekat awak..
sejak saya terpandang wajah awak..
kerlipan mata awak tu, membuatkan saya cair ..tahu tak..?
Tapi sayangnya kita tak lama berjumpa..
itu membuatkan saya sedih~~
Bijak pandai pernah berkata..
"Dari mata turun ke hati"
dan sekarang sudah pun terbukti..
Agak-agaknya bila la kita dapat berjumpa lagi..
Kalau panjang umur, dapat kita berjumpa semula..
saya nak kenal awak dengan lebih rapat lagi.
supaya hubungan tu akan terjalin..
Saya suka tengok awak senyum,
walaupun senyuman itu bukan untuk saya,
dan saya berharap suatu hari nanti 
senyuman itu akan milik saya..

                                                                                                             




Older Post



My Love is a Stapler - HTT