Pink Double Sketch Heart

❀ Story Mory Of Aina ❀
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Exam P.T
Thursday, 9 May 2013 . 0 word(s) .

haii dear blogger.. Dah seminggu aku exam...
pergghh...soalan memang kejam..
susah gilerrr...tengok ! susah pun giler..
haha..btw time exam kami satu kelas memang baik hati..
kongsi jawapan ..
ambil kertas..renyok2..lempar..
haha..nasib baik tak kantoii..
tapikan..ada lagi teruk..
siap buka buku ..haiiyaa.. kalau kena rampas kertas pereksa tu..
menyesal tak sudah..
aku jamin..kau takkan buat lagi..haha
INSAF !!..
Wuhh ! esok exam Pendidikan islam..
haiii.. memang tak sempat aku nak khatam buku tu..
tuuu la..masa cikgu ajar dekat depan..
aku tidur..sekarang baru nak menyesal..
PADAN MUKA !!
InsyaAllah esok aku boleh jawab..
Amin~




Yeahh ! semua gambar dekat atas tu..
sejujurnya aku memang pernah buat..hehe..tak selalu..bahaya.
aku buat pun sebab dah kritikal sangat..
okeh ! nak tau sebab apa aku letak gambar calculator tu..
hehe..dia memang membantu aku dalam soalan objektif..
haha..taip je no soalan..then pas dekat kawan sebelah..
so..dia akan pas dekat aku dengan jawapan..
A,B,C,D..
dekat calculator tu kan ada a,b,c,d..hehehe,,
jangan buat aksi macam nie..tak berkat...
tiru kawan pun bukanya dia betul..haha..lebih baik buat sendiri..
okehhh ! sekian~~





Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT