Pink Double Sketch Heart

❀ Story Mory Of Aina ❀
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Tak Tahan Bunyi Bingit !
Friday 3 May 2013 . 0 word(s) .
Holaa.. good morning..fuhh ! lama aku tak update blog ni..Dah bersawang agaknya..
pagi tadi.. tiba-tiba terjaga dari tidur..bunyi bingit gila arh dekat rumah aku ni..
so..dengan perasaan geram, aku pun bangun dari katil then keluar dari bilik..
Nyariss je aku tak jerkah orang-orang yang buat bising tu..
haha..terlupa..yang rumah aku ni tengah renovate baru..
haha..kalau aku jerkah tadi..tak pasal-pasal aku yang kena balik..
malu seumur hidup woo..haha..tapi memang bising sangat..nak tidur balik pun tak jadi..
haha..ohmaii.. bisingnya bunyi...aduhh..sakit kepala aku dengar bunyi gerudi tu..
To encik Tukang..slow la sikit.. boleh migraine saya dengar..
bila la nak siap agaknya..aku dah tak tahan..
Selalunya waktu macam ni, aku dekat sekolah..
so, aku tak jumpa la dengan bunyi bising tu..
tapi..hari ni diisytiharkan cuti..
bertemu juga larhh..
Nakkk tidurrr..tapi bunyi bising..arhhh..nak panjat bumbung rumah ..
tidur dengan lena tanpa ada gangguan..haha
okeyhh..bye..mahu laksanakan tugas..







Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT