Pink Double Sketch Heart

❀ Story Mory Of Aina ❀
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Saney - Amore - Bellissimo
Saturday 4 May 2013 . 0 word(s) .
Homahh..straight to story..Kalau dah jumpa geng yang satu kepala..Of course tak ingat dunia..
Bagi aku macam itu la..Last week, teacher Majidah ada buat tuisyen pada jam 04.00.
So..kami ramai-ramai datang tuisyen tu...Sampai je dekat class..
Tak ada orang.. aihh ?? pelik..
So.salah sorang dari kawan aku..call teacher..
Then, teacher cakap, dia dalam perjalan nak balik rumah.. What !
asal pulak tiba-tiba tak jadikan..
T.says -> masa saya sampai dekat class..sorang pun tak ada..
saya baliklah..sebab awak cakap, tak nak balik..nak tunggu dekat sekolah je..
Pulakk dah.. sapa la bagi information yang tak betol tu..
sakit je hati..
Ramai yang datang dengan harapan nak belajar..
Bila dapat tahu tuisyen tak ada..semua pakat balik kecuali geng-geng aku lahh..
Kami lepak dulu kat sekolah tu sampai pukul 5.20
haha...kebetulan time tu aku bawak camera..
so..sementara duduk-duduk..sempat lagi memenuhkan memory camera dengan 
gambar yang ntah apa-apa..nak tengok ??
nanti aku upload ..sabar keyh..
Then, dah penat bergambar...kami pegi la mengisi perut..
Ada yang makan laksa, mee, bihun..
sluurppp ! sedap aihh..
Lepas habis makan, masing-masing balik ke rumah..
~the end~








Okengg .. selesai sudah..
bubye...i love you ketat-ketat..
 
 






Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT