Pink Double Sketch Heart

❀ Story Mory Of Aina ❀
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Visit Melaka --> P.K.S
Saturday 4 May 2013 . 0 word(s) .
Yuhuu.. halo, hola, hai..Bulan lepas, aku baru balik dari melaka..
ada perlancongan koperasi sekolah ( P.K.S)
2 hari 1 malam.. 
Yeahh ! al-kisahhh, tersebutlah kisah di tempat bersejarah..
haha..berkisah-kisah lah pulak aku ni..haha.
Okeyh..seriously, sebelum nak pegi melaka..
aku and the geng memang excited gila..Opss ! bukan excited sebab baru first time pergi melaka keyh.
Al-maklumlah..kawan-kawan satu kepala pun join..
Selalu pergi dengan family ..Now with friends..lainkan ??
Ha..that's why la kami ni excited terlebih..
Lagi 3 hari nak pergi ni.. kurang sikit excited..
masuk hari kedua..ada la sikit..pakat cari lagu jiwang-jiwang..
stock karaoke dalam bas..haha
Lagi sehari nak pergi..masing-masing dah macam kena sampuk..
haha...Saat-saat yang ditunggu 6 april 2013 menjelma jua..
Masuk je dalam bas..semua muka kelam je..
aihhh?? pelik pulak aku tengok..asal deorang nie..sakit ke apa..
Kalau tak..macam lipas kudung je..haha
takut pulak jadinya..takut-takut ada perkara buruk berlaku..
otak aku dah pikir perkara yang buruk-buruk..risau beb !
so..aku tenangkan fikiran..Tidur sementara..
Bila terjaga dari tidur..punya la bising..termasuklah yang Kelam tadi..
haha..Lain macam aku tengok..
Dah sampai separuh jalan..Encik Driver pun memberhentikan basnya..
time to makan, melepas, dan macam-macam lagilah..
Tapi aku tak.. kalau dia meragam..arrhh..x senang duduk dibuatnya..ahaha
Okehh...lagi beberapa jam..Tiba la kami semua di MITC..
Melaka International Trade Centre..
Sementara tunggu wakil dari sekolah SMTM Bukit Piatu
Then..cikgu bawak kami pergi ke melaka planetarium..
Berjumpa dengan wakil dari sekolah SMTM.
so, masing-masing memperkenalkan diri ..
..yeahh !..dekat dalam tu best jugaklahh
macam-macam kita dapat tahu tentang keadaan bumi..ehh ? betol ke??
haha..hentam jelarh..Tapi aku tak boleh lupa masa di aras 2..
Ada 3d wow..haha..dah excited sangat, aku and the geng, pilih larh tempat di hadapan..
Barisan kami la paling depan..haha..menyesal !! sakit kepala terus ke otak..
naik juling mata aku...haha..mendongak ke atas sangat..hambik kau !!
Dalam satu hari tu...kami berjalan jahh..haus tapak kasut aku..jangan percaya
tipu semata-mata...haha..Deorang bawak pergi Mydin, rivercruise, Jongker walk..
sronok beb !..Dekat Jongker walk, memang tak boleh lupa la..nak pitam, pengsan, macam-macam
penyakit datang..tak tahan aku...punya la ramai orang..uhhh..
Dah penat berjalan, kami pun terus lah balik ke asrama teknik melaka bukit piatu..
tumpang tidur dekat asrama deorang..nasib bek la ada ..kalau tak, terpaksa lah tidur tepi jalan..
haha..Hari terakhir, kami dibawa ke Perigi Hang Tuah,mushiabdullah,tamingsari, 
 A famosa, dan muziumsamudera ..banyak lagi lah..itu diantara yang aku ingat.. 
Terbaik larhhh...memang happy..dapat hos yang gila-gila..satu kepala jugak lah..
masing-masing tak nak balik perakk...
Dalam bas..otw balik perak..senyap je..penat agaknya..
tiba-tiba tempat duduk area belakang, jadi bising..
haha..heboh pasal kentot..tak senonoh punya budak2..haha
ada yang merangkak dalam bas la..
haha.. buat lawak je ..
Btw..aku memang happy dekat melaka.. Ada larh sebabnya..hehe
jeng-jeng...
okeyh..tamat sudah kisah melaka a.k.a bandar bersejarah..
 Thanks to Pn.Hajah Raha, Amirnur hazmi,Nuralia,Muhd Aiman,Muhd Yusof..
okeyh bubye.. sayang ketat-ketat ~

 
Jeng-jeng...hahaha...
p/s : Hos Baju biru dan merah..we all kelabu dan kuning..








Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT